קידום מכירות בחנות בגדים עם מערכות תצוגה וקטלוגים.

לרגע חשבנו להתחיל את המאמר הזה עם אסופה של מילים גבוהות כמו "הפסיכולוגיה של המבט" או משחק מילים אחר על החיבור הבלתי ניתן להפרדה בין העיצוב של החנות שלכם לכמות המכירות שאתם סוגרים ביום ממוצע. במאמר הזה למעשה נציע לכם כמה שיטות לקידום מכירות באמצעות סטנדים לתצוגה וכלים אחרים.

סוגי סטנדים לחנויות

נסו להיזכר בפעם האחרונה שהלכתם בקניון, ביקרתם בשלל חנויות ואבחנתם כי כל חנות מסודרת בצורה אחרת ואפילו יש חנויות שמתקני התצוגה שלהם מקוריים מאוד, בניגוד למשל לסופרים שם ישנה הנדסה ותכנון קפדני של החלל אך משתמשים בסטנדים לחנויות בגדים ואמצעי תצוגה פשוטים יחסית. חנויות בגדים, באופן טבעי, מלאות בהזדמנויות שיש לכם להגביר מכירות ולכן גם חשוב להישאר מעודכנים בחידושים ובטכנולוגיה.

כדי שתוכלו להגיע לתוצאות הטובות ביותר אתם מוכרחים להבין ולהכיר את האפשרויות שעומדות לפניכם כאשר אתם אומרים סטנדים לחנויות. הרשימה להלן תציע לכם מדריך פשוט ונוח כדי להבין מה ההבדל בין סטנדים לתצוגה ובובות ראווה.

  • ארגזים – Dump Bins
    מדובר על ארגזים ענקיים אשר פתוחים מלמעלה ולרוב יהיו בהם המון מוצרים מאותו הסוג. זה יכול להיות ארגז של סוכריות על מקל בקיוסק או ארגז של כדורים בחנות ספורט. 
  • מתקני תצוגה חופשיים – Freestanding Display
    כמו הארגזים גם כאן מדובר על סטנד לחנויות שלמעשה עומד בפני עצמו ולא דורש התקנות או כאבי ראש. בניגוד לארגזים מתקני התצוגה הללו מסודרים יותר ומאפשרים הצגה מרשימה ויוקרתית יותר.
  • תצוגה מבואת הכניסה – Entryway Display
    היתרון הגדול ביותר בתצוגה שנמצאת ממש בכניסה לחנות, במקרים מסוימים היא ממש מייצרים עם התצוגה שביל כניסה, היא שהדבר מושך את העין כבר מחוץ לחנות ומסייע לצרכנים אימפולסיביים לבצע רכישה.
  • תצוגת גונדולה – Gondola Display
    פה כבר מדובר על האלביס של הסטנדים לחנויות, מתקן התצוגה המפורסם והנפוץ ביותר בעולם. למעשה מדובר על מדף בעל שני צדדים וניתן להתקין אותם בגובה ובצורה הרצויה ובכך לייצר מסדרונות בתוך החנות. 
  • תצוגה סגורה – Display Case
    סוג התצוגה הזה משדר יוקרה מכיוון שהוא מנכיח את העובדה שמדובר על מוצר יוקרתי או יקר. מוצר שאי אפשר לגשת אליו סתם ככה ונדרש סיוע מטעם המוכרן. 

4 טיפים לקידום העסק באמצעות סטנדים לתצוגה

  1. דאגו לשמור על חדשנות ורעננו את התצוגה שלכם בצורה מבוקרת וקבועה
  2. בקשו מאנשים שלא היו מעולם בחנות להיכנס ולחוות את דעתם על העיצוב 
  3. אל תשכחו לשמור על מרחב תמרון נוח ללקוחות בתוך החנות
  4. את הדברים החשובים או אלו שאתם רוצים למכור יותר הציבו בצד ימין (90% מהאנשים יסתכלו קודם לצד הזה)

אל תשכחו שעיצוב החנות הוא אלמנט מרכזי בתפיסה של הלקוח את המותג שלכם ועליכם לשמור על רעננות באופן קבוע, אבל הכי חשוב זה ליהנות מהתהליך. נסו לדמיין את עצמכם צועדים אל תוך החנות שלכם ותכננו את מסלול ההליכה בצורה שבה הייתה רוצים שהלקוח שיכנס יצעד, נסו לחשוב על דרכים יצירתיות להוביל את הלקוח במסלול שתכננתם בלי שהוא ירגיש בכך. זכרו כי האלמנט החשוב ביותר בעיצוב של חנות הוא לייצר אצל הלקוח תחושה שהוא בשליטה, הוא זה שקובע לאן יפנה והוא זה שקובע איזה פריט יעניין אותו.

בפועל, כל הפעולות שתיארנו כרגע הן פעולות שאתם יכולים לשלוט עליהן באמצעות מחשבה ותכנון מדויק של החנות. מדובר על כלים פסיכולוגיים פשוטים שיסייעו לכם בסופו של יום לראות את התנועה שאתם רוצים לראות, גם במסדרונות החנות וגם בשורת הרווחים החודשית.

קטגוריה:, פורסם ב21/06/2020

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.