איך למצוא הזדמנויות לקניית השקעות בנדל"ן?

אם אתם מחפשים אחר השקעות בנדל"ן לצורך בניית הכנסה נוספת או כיזמים בתחום הנדל"ן כדאי שתכירו כמה שיותר דרכים למצוא הזדמנויות חדשות להשקעה בנדל"ן. חשוב להבהיר כי בסופו של יום לא רק סוג הנדל"ן שתשקיעו בו חשוב אלא גם האזור שבו תשקיעו, התשתיות באותו אזור, האוכלוסייה, רמת הביקוש וכמובן הנושא הכלכלי: כמה יעלה הנכס? איזו תשואה הוא יכול להפיק? האם ניתן להעלות את ערכו בשנים הקרובות? ועוד. יש כמה דרכים למצוא הזדמנויות השקעה חדשות בנדל"ן: קריאת מגזינים ובלוגים בתחום הנדל"ן, שת"פ עם חברות נדל"ן ותיקות ומנוסות, צפייה בשילוט ישיר על גבי דירה או בניין שהוא למכירה/להשכרה, לקרוא מודעות באינטרנט על נכסים למכירה ועוד. תחילה כדאי יהיה לכם להכיר את סוגי הנדל"ן האפשריים להשקעה.

באיזה סוג נדל"ן כדאי להשקיע והיכן?

יש כמה סוגים של השקעות בנדל"ן שכדאי להתייחס אליהם והם הנפוצים ביותר בקרב משקיעים ישראלים:

  • נדל"ן למגורים – סוג נדל"ן המוכר והפופולרי ביותר. יזמים נדל"ן מתחילים בדרך כלל מעדיפים להשקיע בסוג זה של נדל"ן כיוון שקל להם יותר להסתגל לטיפול בבית, לעבוד מול אנשים רגילים השוכרים את הדירה ולא מול בעלי עסקים כמו בנדל"ן המסחרי. בסוג זה של נדל"ן היזמים גם בטוחים שיש להם יותר סיכוי למצוא דייר במהירות מאשר בסוגי נדל"ן אחרים.
  • נדל"ן מסחרי – סוג נדל"ן נוסף הנחשב לפופולרי מאוד בישראל הוא הנדל"ן המסחרי. כל מה שקשור במסחר ותעשייה: משרדים, חנויות, מפעלים, מחסנים ועוד. מדובר בסוג נכס פופולרי מכיוון שהוא בדרך כלל יהיה רווחי יותר לבעליו אולם הבעלים יצטרך לשווק את הנכסים לקהל העסקי ולכן לא כל משקיע מעוניין לרכוש נכס מסוג זה.
  • נדל"ן בחו"ל – לא נחשב לסוג נכס כי אם לסוג השקעה. יזמים ישראלים רבים מעדיפים להשקיע בנכסים בחו"ל מכיוון שהם עולים פחות, התשואה עליהם גבוהה יותר ולכן ערך הנכס חוזר יחסית מהר וישנם אזורים רבים שכאלה בעולם ועם ביקוש. החסרונות יהיו כמובן שלא תמיד תראו את הנכס לפני הרכישה שלו כיוון שהוא נמצא בחו"ל, תצטרכו לבצע בדיקות מעמיקות לגבי האזור המדובר ולגבי הגוף שמוכר לכם את הנכס. תצטרכו כמובן להיות כפופים לחוקים של מדינות זרות שאתם פחות בקיאים בהם. כמו כן תצטרכו ככל הנראה אזרחות או שותף מקומי כדי לבצע את ההשקעה וכמובן לסמוך על חברת נדל"ן מקומית שתנהל את הנכס עבורכם בתמורה לכמה אחוזים. 

חיפוש השקעות בנדל"ן בביז סטארט:

ההמלצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם לחיפוש אחר השקעות בנדל"ן היא להיכנס לאתר BIZ START המציע לכם הזדמנויות השקעה שונות בעסקים, בסטראטאפים שונים ובנדל"ן כמובן. תוכלו למצוא שם משקיעים או נכסים להשקעה לפי החיפוש שלכם, כולל אזורים בעלי ביקוש גבוה. משם תוכלו ליצור קשר עם החברה היזמית ולקבוע פגישה להגיע ולראות את הנכס.

קטגוריה:, פורסם ב23/08/2020

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.