פתיחת מוסך

רבים חולמים לפתוח מוסך מצליח במדינת ישראל, מוסך אליו יגיעו נהגים רבים ויבצעו טיפולים ותיקונים ברכבם. מוסכים פזורים ברחבי מדינת ישראל מאז ומתמיד, ובעידן האחרון אנו עדים למוסכים רבים אשר הצטרפו אל הזירה התעסוקתית והם כמו המוסכים שהוקמו לפניהם, מתחרים על כספי הנהגים ועל פי רוב הטוב, המקצועי והאמין ביותר מנצח.

אחת הבעיות היותר מזוהות עם מוסכים , היא בעיית האמינות. עצם העובדה שאנו כנהגים לא מבינים במכאניקה של הרכב, גורם לבעלי מקצוע רבים להעביר מידע שקרי באשר למצב רכבנו, על מנת שנשלם לו סכומי כסף רבים יותר. הדגש של מוסכים רבים שנפתחו בשנים האחרונות ולא רק, הוא להתבסס על אמינות, ולאפשר ללקוחות להגיע ולשים את רכבם בראש שקט, תוך ידיעה כי הטיפול שיבוצע ברכב יהיה מסור, מקצועי ואמין.

דוגמא מצוינת למוסך אשר שם דגש על מקצועיות ,ואמינות בעת ובעונה אח הוא צ'מפיון מוטורס, המהווה מוסך מורשה.

פתיחת מוסך מורשה בישראל

לא כל אדם בעל ממון יכול להרשות לעצמו לפתוח מוסך מורשה, וישנם קריטריונים ברורים אשר בהם יש לעמוד, על מנת שאדם יוכל להקים מוסך מורשה ולשרת את לקוחותיו הקבועים והמזדמנים. חשוב לזכור כי קיים הבדל מהותי בין מוסך מורשה אשר קיבל הסמכה של יצרנית רכב ספציפי לטיפול בדגמי החברה, לבין מוסך אשר מספק טיפולים ותיקונים לכל רכב ללא קשר לסוגו.

הקריטריונים בהם על בעל מוסך לעמוד הם רבים ומגוונים וחלקם אף מסובכים , אך מי שבאמת רוצה להגשים חלום זה, יכול להצליח תוך התמדה ומקצועיות.

בשלב ראשון על בעל המוסך לסיים בהצלחה את לימודי ההסמכה לניהול מוסך. הלימודים חייבים להתבצע במוסד לימודים מוכר על פי חוק, ועל כן יש לבחון את המוסד בו אתם עתידים ללמוד ולא להתפשר על כל מוסד לימודים.

קבלת אישורים ממשרד התחבורה, כמו גם קבלת אישורים מהרשות המקומית ומהמשרד לאיכות הסביבה. עוד כל בעל מוסך מחויב לרכוש לעצמו סל ביטוחים למבנה המוסך ולתכולתו, ביטוח צד ג' , וביטוח מוסכים.

אם בחרתם לפתוח מוסך מורשה, עליכם ליצור קשר עם היצרנית ולקבל מהם את האישור לעסוק ולהציע שירות כמוסך מורשה (מה שיבטיח את הגעת הלקוחות לפחות בשלב הראשון בו מחזיקים הלקוחות באחריות ייצרן), משום שבכדי להיות מוסך מורשה עליכם כבעלי המוסך לעמוד בקריטריונים הגבוהים אותם מציבה היצרנית, כמו גם להשתמש בחומרי גלם מקוריים בלבד.

קטגוריה:, פורסם ב11/09/2014

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.