בעולם העסקים ישנן אסטרטגיות שונות כדי למקסם תוצאות, אבל כמעט לא קיימת אסטרטגיה שבה לא תצטרכו להשקיע בשיווק כדי לראות את התוצאות המיוחלות. שלטים לעסקים יכולים לשמש כלי שיווקי נפלא שיעזור לכם למתג את העסק ולראות את שורת הרווחים עולה.
מה הן היתרונות של שלטים מוארים לעסק
שלטים מוארים לעסק הם לא דבר שאתם רוכשים על בסיס החלטה רגעית, מדובר על אלמנט עסקי שיש להשקיע בו את המחשבה המלאה ורק כך נוכל למקסם את התוצאות שהשלט יניב לנו. בואו ונבחן כמה מהיתרונות המרכזיים של שלטים לעסקים
- נראות
שלטים הם דבר שמטבעו תופס את העין עקב צורתם וגודלם. אבל אם תסתכלו על שלטים מוארים לעסקים תוכלו להבחין כי מדובר על שלט שפשוט מושך את תשומת הלב של העוברים והשבים בצורה טוטאלית. לא רק שבלילות שלטים מוארים הם הפתרון היחידי שיש לכם כדי להכווין אנשים אל בית העסק שלכם, אלא שגם בימים אפורים וגשומים אתם מייצרים לעצמכם יתרון על פני המתחרים. - השלט עובד בשבילך 24/7
שלטים לא הולכים לישון ולא דורשים שעות נוספות. שלט לעסק שימוקם במיקום אסטרטגי ויורשה לפעול בכל שעות היממה (יש רשויות מקומיות שמגבילות את עוצמת האור ויש שמגבילות את הפעלת האור בשעות הפעלת החנות) יעבוד בעבורכם כל יום, כל היום. אם תבחרו בשלטים מוארים העשויים מלד אתם גם לא תקבלו חשבון חשמל עצום. - יוקרה ומקצועיות
דמיינו את המכולת השכונתית שהייתה מתחת לבית שלכם כשגדלתם, זוכרים את שלט הפח שבישר אל המכולת? אז זו התחושה שאתם משדרים ללקוחות שלכם כשאתם לא עוברים לשלטים מוארים. העובדה שמדובר בחידוש טכנולוגי (יחסית), אוטומטית גורמת לעוברים והשבים להרגיש שהעסק מקצועי – שלט שגם יעוצב כראוי וישתמש בתכונות התאורה בצורה נכונה יוכל גם להרוויח מיתוג יוקרתי. - העיצוב
לא משנה אם תבחרו בשלטי ניאון או בשלטי ארגז, בעולם של השלטים המוארים לעסקים תמצאו את כל האפשרויות שאתם חולמים עליהם ורק ככה תוכלו להתאים את השלט לעסק שלכם בצורה המלאה והטובה ביותר. לכל עסק יש את השלט שמתאים לו – אל תתפשרו על פחות מהמשולם בשביל העסק שלכם.
איך לבחור את השלט המושלם לעסק שלך
אומנם במאמר הזה אנחנו מדברים רק על שלטים מוארים אך גם אם התקציב שלכם לא מאפשר לכם לבחור בשלט שכזה, חשוב שתדעו שעולם השילוט מכיל בתוכו פתרון לכל תקציב ולכל מטרה. כדי להבין איך לבחור מה השלט המתאים ביותר לעסק שלך אתם צריכים קודם כול להבין מה המסר שאתם רוצים לשדר, מה ערכי המותג שלכם ובהתאם לתיאור הזה תוכלו להתחיל גם להבין מי הוא קהל היעד שלכם.
ברגע שיהיו בידכם את שני האלמנטים הללו תוכלו כבר להבין בצורה מעמיקה מה השלט שידבר ללקוח שלכם בגובה העיניים ועדיין ישמור על המסר שאתם רוצים להעביר. לאחר מכן יגיע השלב שהוא חשוב לא פחות וזה כמובן מיקום השלט, שימו לב שהדבר הזה גם תלוי באגרת השילוט שיש בידכם מטעם המועצה המקומית שלכם.
באופן אישי אנחנו ממליצים לבצע את הליך המחשבה בצורה מסודרת. שבו וערכו לעצמכם רשימות של מה אתם רוצים להשיג מהשלט, מה התקציב שלכם וכמובן, כמו שאמרנו, מי קהל היעד ומה ערכי המותג. נסו להבין מה המשמעות של בחירה בצבע אדום לעומת שני, איזה פונט משדר את הטון המדויק שאתם רוצים להעביר. כמובן שיש עוד המון שאלות שניתן וצריך לשאול לפני שבוחרים שלט לעסק אבל לצערנו זמננו תם.
המאמר באדיבות תדהר שלטים מוארים
0 תגובות על המאמר