מיתוג ועיצוב מסעדה

אם אתם רוצים למכור את המסעדה שלכם ולעשות זאת ברווח מקסימלי, אתם חייבים לשדרג את המיתוג והעיצוב שלה. העובדות היבשות של שוק הנדל"ן המקומי, מצביעות על כך שמרבית העסקים נמכרים כאשר אין צורך להשקיע במעטפת הוויזואלית שלהם ושהתדמית שלהם היא של עסק שמביא לקוחות. בהיעדר שני הגורמים האלו, יהיה קשה עד בלתי אפשרי למכור את המסעדה ברווח של ממש.

תדמית שגורמת לבחור דווקא במסעדה שלכם

יצירה של התדמית הנכונה מהוה את השלב הראשוני בכל תהליך מכירה, וזה לא שונה גם כאשר אתם מבקשים למכור את המסעדה שלכם. על ידי יצירת הבאז הנכון מסביב לכל נכס והפיכת המסעדה שלכם למקום ששווה לראות ולהיראות בו – ניתן לבצע מכירה קלה ומשתלמת במיוחד. כי אחרי הכל, כולם רוצים לרכוש מסעדה שהיא שם דבר בתחומה אבל אף אחד לא ירצה להתקרב לנכס עם קונוטציות שליליות או מוניטין בעייתי.

מיתוג שגורם למסעדה שלכם לבלוט מעל השאר

מיתוג נכון הוא ללא ספק אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתחום המסעדנות. אם המסעדה שלכם תהפוך למוסד קולינרי אשר מזוהה עם חדשנות או עם שף מפורסם, זה בהחלט יקל עליכם בתהליך המכירה ותביא את המשקיעים הפוטנציאליים ישירות לפתח המסעדה. בלא מעט מקרים, עניין המיתוג של המסעדה הוא לא פחות חשוב מרמת המנות או אפילו מהלוקיישן שבו היא שוכנת.

עיצוב שמושך את העין וגורם לאנשים הנכונים להשקיע

מכיוון שאתם רוצים למכור את המסעדה שלכם במהירות וברווח מקסימלי, אתם חייבים להשקיע ברמה הדקורטיבית של כל שולחן ולבנות קונספט עיצובי לכל המקום. עיצוב מסעדות שמושך את העין כבר מהשנייה הראשונה מעניק רושם ראשוני מוצלח על כל רוכש ומשפיע על כל מתעניין. לא חייבים להשתמש בשירותיו של מעצב פנים בכדי ליצור עיצוב מסעדות שמושך את העין, אך בהחלט צריך לשים לב לסגנון של המקום ולשמור על לוק אטרקטיבי.

אקססוריז שמשפיעים על המראה של חלל המסעדה

לא חייבים להשקיע הון בכדי להשביח את הנכס שלכם לפני המכירה ולעצב את המסעדה שלכם כהלכה. לעיתים דווקא בחירה באקקסוריז הנכונים תעשה את העבודה ותהפוך רוכשים פוטנציאליים לרוכשים של ממש. על ידי בחירה בפריטים הנכונים וניצול מלא החלל העומד לרשותכם, ניתן להפוך את האפיל של המסעדה לרלוונטי יותר, לשנות את הסטייל שלה ולהוסיף לה טוויסט של חדשנות. למעשה, על ידי שיטוט במסעדות שנרכשו זה עתה, אפשר להבין את הטעם הנוכחי של קהל המשקיעים.

לסיכום, מכירה של מסעדה היא לא שונה באופן מהותי ממכירה של כל נכס נדלנ"י אחר. חשוב למתג אותה בצורה שתקסום לרוכשים הפוטנציאליים, לעצב אותה על פי הטרנדים האחרונים בתחום ולספק טוויסט של חדשנות כבר מהשנייה הראשונה.

 

קטגוריה:, פורסם ב16/05/2018

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.