כיצד לבחור ביטוח עסקים נכון?

אחד הנושאים החשובים ביותר אליהם יש להתייחס בעת פתיחת עסק הוא נושא הביטוח. כעסק מתחיל לא פעם הנטייה היא לחשוב במונחים של חיסכון, אולם למרות שהדבר דורש השקעה חודשית, על ביטוח העסק לא כדאי לחסוך, ומסיבות רבות וטובות. היות וישנן חברות ביטוח רבות, יש לעשות לא מעט חקר שוק, להתייעץ וללמוד את התחום ולו רק כדי לבחור את הביטוח הנכון. אם זו לכם פעם ראשונה, לפניכם כמה טיפים לבחירת ביטוח לעסקים.

דעו את הצרכים שלכם

לתחום העיסוק שלכם יש חשיבות בעת בחירת ביטוח חברות ועסקים, שכן לכל עסק ישנם הסיכונים שלו. עליכם להבין מהם הסיכונים הגדולים עמם העסק מתמודד או צפוי להתמודד ולהם לספק מענה ביטוחי. ישנם סוגים שונים של ביטוחים עסקיים והם מספקים סוגים שונים של כיסויים. כך למשל יש כיסוי מפני נזקים, כיסוי כנגד אובדן כושר עבודה, ישנם כיסויים המגנים על העסק מפני גניבות ופריצות, אחרים יגנו עליו מפני שריפות או אסונות טבע. יש כיסויים שמגנים על עובדים או על אובדן פרנסה כתוצאה ממחלה, ישנם כיסויים שמגנים על הרכוש או על העסק מפני תביעה ועוד. כדי לבחור בביטוח הנכון עליכם להבין את הצרכים שלכם עד לרמת הפרט הקטן.

קבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר

בתחילת הדרך התייחסנו להוצאות עמן מתמודד כל עסק בתחילת דרכו, ואכן אי אפשר להתעלם מהסוגיה בעת בחירת ביטוח עסקים. אולם במקום לחפש את האפשרות הזולה ביותר או להתפשר על כיסויים וסעיפים להם אתם זקוקים, נסו לחפש את הכיסוי הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. כדי לעשות זאת בקשו כמה הצעות מחיר מטעם חברות מובילות בתחום הביטוח על מנת לקבל אינדיקציה. בסופו של דבר, בחרו בחברה בעלת ניסיון ומוניטין אשר מציעה לכם כיסוי ביטוחי איכותי ומקיף במחירים משתלמים.

פנו לייעוץ

כדי לבחור ביטוח עסקים נכון בהתאמה לעסק, אופי פעילותו וצרכיו מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי. על הכיסוי להתאים כמו כפפה וכדי שזה יקרה יש לדעת אילו הרחבות יש לעשות ועל אילו סוגיות יש לשים דגש. כמו כן יש לקחת בחשבון מאפיינים ספציפיים של העסק ולהרחיב את החבויות השונות בהתאם. את הייעוץ מומלץ לקבל מחברה אשר זהו תחום התמחותה ויש לה ניסיון של שנים בתחום. מומלץ גם שהחברה תתייחס לכל עסק בצורה ייחודית על מנת לבנות עבורו את פוליסת הביטוח הטובה והמתאימה ביותר, במינימום עלות.

אנו מקווים כי מצאתם מאמר זה מעניין ומועיל.

מוזמנים לשתף ולהגיב.

מוגש מטעם קבוצת כנען חברה לביטוח.

 

 

 

קטגוריה:, פורסם ב16/05/2018

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.