איזה שעון נוכחות מתאים לעסק שלך?

אם החלטתם שאתם צריכים שעון נוכחות בעסק שלכם, ראיתם המון דגמים ואפשרויות אבל אתם עדיין מוצאים את עצמכם מתלבטים ובכן תנו לומר לכם שהגעתם למקום הנכון. אנחנו נציג בפניכם את השאלות הכי חשובות ומשמעותיות, שעליכם לשאול אתם עצמכם לפני שאתם רוכשים שעון נוכחות. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

כמה עובדים יש לכם בעסק?

אם מדובר על עסק שמונה עד 5 עובדים, אז שעון נוכחות עם מערכת פשוטה, יכול בהחלט לענות לכם על הצורך. יתרה מזאת, אתם גם יכולים להעדיף פתרונות כמו אפליקציית שעון נוכחות, החתמה באמצעות מחשב, שעון נוכחות ביומטרי (פועל על טביעת אצבע) וכו'.

אגב, נניח שבחרתם שעון נוכחות פיזי, אז עליכם לבדוק כיצד תוכלו לשלוף ממנו את הנתונים בקלות ובמהירות. נסו להימנע משעוני נוכחות פיזיים שעובדים עם דיסק און קי. אתם תראו בעצמכם שהתהליך יהיה מסורבל ולא נוח וסביר להניח שתתייאשו תוך זמן קצר.

במה עוסקים העובדים שלכם?

על מנת לכוון אתכם טוב יותר לבחירת שעון הנוכחות המתאים, נחלק את התשובה שלנו ל-3 אפשרויות בהן:

  • עובדי שטח – בדרך כלל מדובר על טכנאים, סוכנים או עובדים שנמצאים בשטח. איך תוכלו לבדוק מי החתים נוכחות ומי לא? ובכן הפתרון הכי טוב למקרים האלה הוא שימוש במערכת נוכחות שמשולבת בה גם אפליקציית נוכחות. תסכימו איתנו שלכל עובד יש טלפון סלולרי. כל מה שהוא צריך לעשות הוא להתחבר לאפליקציה ולהחתים את שעת ההגעה לעבודה/לשטח ושעת היציאה. 
  • עובדי משרד – אם העובדים נמצאים כל היום במשרד, אז הפתרון היעיל הוא שימוש בשעון נוכחות פיזי. אפשר לבחור כיצד הם יחתימו את הנוכחות. זה יכול להיות באמצעות טביעת אצבע, זיהוי פנים, כרטיס פיזי או סיסמא אישית. אגב, גם פתרון כמו אפליקציה ממוחשבת, יכול להיות מצוין.
  • עובדי ייצור – כאן העדיפות היא לבחור שעון נוכחות פיזית. מה שכן, רצוי שתהיה לו אופציה של זיהוי פנים או העברת כרטיס פיזי. 

האם חשוב לכם להתייעל ולחסוך בנוכחות?

עליכם לשאול את עצמכם האם אתם סומכים על העובדים שלכם, האם תהיו מרוצים אם נתוני הנוכחות יתקבלו פעם בחודש? או שתרצו מעקב קצת יותר מפורט, מדויק ומוגבר? אגב, זה הזמן לומר ולחדד שעדיף לחבר את שעון הנוכחות למערכת ענן. כך תוכלו לקבל נתונים הקשורים לשעות האמיתיות שהעובדים שלכם החתימו נוכחות וכמו כן תוכלו לקבל התראות למייל כאשר העובדים שלכם ישכחו לדווח את שעת הכניסה והיציאה שלהם. מעבר לכך, תוכלו גם לשלוח מייל לעובדים ולבקש להקפיד על דיווח הנוכחות. אתם תספקו לעובדים שלכם תחושה שאתם נמצאים עם יד על הדופק. דבר חשוב מאוד בכל עסק, חברה וארגון.

שורה תחתונה

אין ספק שכאשר בוחרים מערכת נוכחות מתאימה, הדבר יכול לתרום משמעותית לייעול של העסק ולחיסכון בכסף. ההחלטה צריכה להיות שקולה וחכמה. על כן, יש להתייעץ עם מספר חברות המספקות את השירות והמוצרים הללו וכך לעשות סדר במחשבות ולהבין טוב יותר את הדברים. בחרו חברה שיש לה דירוג גבוה, המלצות ומחיר אטרקטיבי.

קטגוריה:, פורסם ב29/11/2020

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.