• צריך להכין מצגת עסקית מעוצבת עבור החברה?
  • מחפש חברה המתמחה בעיצוב מצגות לעסקים?
  • רוצה לשדרג מצגות קיימות בכמה דרגות?

אם הנך בעל עסק עצמאי או לחילופין מנהל השיווק / מנכ"ל של חברה כלשהי, ודאי חשוב לך להפיק מצגות עסקיות מעוצבות שיוכלו לייצג אותך ואת החברה בכבוד. מצגת טובה משאירה רושם חיובי על הצופים והיא כלי שיווקי של ממש. לכן חשוב להשקיע בה ובנראות שלה. מצגת עסקית משמשת לגיוס לקוחות, גיוס כספים ובמקרים אחרים שמירה על לקוחות קיימים. חברה המתמחה בעיצוב מצגות לעסקים תוכל לסייע לך בשיפור מצגות קיימות ובהקמת מצגות חדשות מא' ועד ת'.

עיצוב מצגת עסקית – מי קהל היעד?

קהל היעד שבדרך כלל צופה במצגות הם משקיעים, הנהלה, אורחים, לקוחות פוטנציאלים או אפילו עובדי החברה. במידה ורוצים לגייס לקוחות חדשים לעסק, המצגת היא כרטיס הביקור הראשוני ולכן היא צריכה להיות מושקעת, מעוצבת ומוקפדת. במידה ומצגת אינה מושקעת ואינה נעימה מהבחינה הויזואלית הדבר יכול לחבל בגיוס לקוחות חדשים ולהוריד את ערך החברה כלפי חוץ. לכן חשוב חשוב להשקיע גם בפרטים שכביכול נראים לעיתים קטנים ולא משמעותיים.

עיצוב מצגת עסקית רלוונטי גם לפוליטיקה הפנימית שבתוך החברה – אם תשקיע בעובדים שלך ותציג להם מצגות מעוצבות בכל פעם שתרצה להעביר מסר או לעדכן במצב החברה, הם יעריכו אותך וירגישו שהחברה במצב טוב וירגישו כי משקיעים בהם והם חלק מתהליך, דבר זה ייתן להם מוטיבציה רבה והרגשת שייכות.

סוגי מצגות והיתרונות שלהם

ישנם סוגים שונים של מצגות עסקיות. כל מצגת יכולה להיבנות בטכנולוגיה מעט שונה, בהתאם לדרישות הספציפיות של הלקוח (והתקציב):

  • מצגת בצורת סרט תדמית
  • מצגת בטכנולוגיה של אנימציה
  • מצגת שקפים מעוצבת המותאמת אישית לעסק שלך

לכל אחת מהמצגות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלה, כמו גם את הקהל לו היא מתאימה. עיצוב מצגות לעסקים בצורה נכונה ומקצועית יכול לעזור לך בגיוס משקיעים ובגיוס לקוחות פוטנציאלים, לכן כדאי ורצוי להתייעץ בנושא עם מי שבונה את המצגת ולהשקיע בכך הרבה מחשבה. יש להתאים את התקציב לסוג המצגת ומטרתה – ולזכור שמדובר בד"כ בהוצאה חד פעמית משתלמת במיוחד.

עיצוב מצגות לעסקים בכל התחומים

זה לא משנה באיזה תחום אתה עוסק ואיזה עסק אתה רוצה לקדם או לגייס אליו לקוחות חדשים ומשקיעים, תמיד כדאי שהמצגות שלך יהיו מושקעות ומעוצבות. מצגות שיוכלו לדבר אל האנשים בגובה העיניים ושייצגו אותך ואת החברה בכבוד. לפני תחילת העבודה על עיצוב מצגות לעסקים צריך להגדיר את מטרת המצגת ומשם להתחיל לעבוד. ברגע שהמטרה ידועה קל יותר לבחור קו עיצובי וקונספט כללי שיעביר את המסרים בצורה הנכונה ביותר.

למה חשוב להיעזר במצגות מעוצבות?

מצגת היא מעין כרטיס ביקור משודרג. היא מעבירה רושם ראשוני לצופה ועוזרת לו להבין מול מי הוא עומד. מצגת עסקית מעוצבת יכולה לעשות את ההבדל בין התלהבות וסגירת עסקה לבין שעמום ודחיית החלטה בנושא. עיצוב מצגת עסקית על ידי חברה שמתמחה בכך ומאחוריה ניסיון רב שנים, יוכל לגרום לעסק שלך להעביר את המסר המבוקש בקלות ובדיוק רב. עיצוב מצגות לעסקים נעשה בד"כ על ידי מעצבים מהשורה הראשונה אשר יודעים לעבוד וליצור מצגות במגוון טכנולוגיות שונות, יודעים לאפיין את הקהל לו הם מכינים את המצגת ומבינים לעומק את מטרת המצגת. לפני שמזמינים מצגת חדשה, כדאי לבחון את תיק העבודות של המעצב אותו בוחרים.

קטגוריה:, פורסם ב07/05/2019

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.