חוזה שכירות לעסקים

תחום המקרקעין מצריך פעמים רבות חתימה על הסכמים שונים. עורך דין מקרקעין יכול להעניק ייעוץ משפטי נרחב בתחום ולעזור לנסח חוזים פשוטים בנוסף לחוזים משפטיים סבוכים יותר. אחד המקרים הנפוצים בו פונים אל עורכי דין המתמחים במקרקעין הוא כשיש צורך לחתום על חוזה שכירות.

שוק הדירות ברחבי ישראל פורח והביקוש לדירות, במיוחד באיזור המרכז, הינו גבוה מאוד. בעלי הדירה צריכים להבטיח לעצמם כי במקרה של פגיעה בדירה או במקרה של אי תשלום מצד הדיירים הם יהיו מוגנים ככל האפשר מבחינה משפטית. על מנת להיות בטוחים הם פונים לעורך דין ומבקשים ממנו לנסח חוזה.
אין צורך במכרז וגם לא בזכיינות על מנת לחתום על חוזה שכירות. לעתים צריך להשאיר רושם טוב על בעל הדירה, לעתים צריך להציע יותר כסף ולעתים להיות מוכנים לחוזה מגביל במיוחד. עם זאת, בעל הדירה צריך ערבות משפטית שהוא יקבל את כספו במקרה שהדייר לא מסכים לשלם או במקרה שהוא לא מסכים להתפנות.

חוזי שכירות הינם חוזים שנחשבים לבסיסיים מאוד ואינם מסובכים ולכן ישנם אנשים אשר מנסחים חוזה בכוחות עצמם או מורידים חוזה מן המוכן דרך רשת האינטרנט ואפילו לא נעזרים בשירותיו של עורך דין המומחה בתחום המקרקעין. עם זאת, ישנם מקרים בהם החוזים סבוכים יותר וכן צריך להעזר בעורך דין.

חוזים נוספים בתחום המקרקעין

לא רק במקרים של שכירות אלא גם במקרים בהם מתבצעות עסקאות של מכירה וקנייה של נכסים ודגמת בניינים, בתים פרטיים, משרדים או קרקעות יש צורך בעורכי דין המתמחים בתחום המקרקעין שינסחו חוזה מקיף. לא פעם מי שמבצע קנייה או מכירה של נכס כזה זקוק לא רק לניסוח חוזה אלא גם לייעוץ משפטי.
אנשים רבים מפחדים לעשות עסקאות נדל"ן גדולות או עסקאות בסדר גדול של מאות אלפי שקלים ואפילו מיליוני שקלים.

על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים ככל האפשר כדאי להתייעץ עם עורכי דין בתחום המקרקעין, לערב שמאי מקרקעין ולהיות מכוסים לגמרי מבחינה משפטית. לאחר מכן ייעלם החשש שמלווה עסקאות גדולות אלה.

ייצוג משפטי בבית המשפט

אנשים רבים לא פעם מוצאים את עצמם בבעיות שונות ובתסבוכות הקשורות למקרקעין והם זקוקים לייעוץ משפטי של עורך דין המומחה בתחום. במקרים כמו סכסוכי שכנים או במקרים בהם יש חשש להסגת גבול לקרקע פרטית בהחלט צריך ייצוג משפטי מקצועי ומקיף בבית המשפט.

עורך דין אשר אינו מתמחה בתחום לא יוכל להעניק הגנה משפטית טובה ולא יכיר את כל חוקי המקרקעין על בוריים, כפי שמכיר אותם עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין. לכן, גם אם אתם מכירים עורך דין אשר עוסק בסוג אחר של משפט כדאי לא לקחת סיכונים ולעבוד עם עורכי הדין המומחים והטובים ביותר בתחומם.

קטגוריה:, פורסם ב11/09/2014

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.