מענק והטבות לעסקים קטנים

כדי להצליח בעולם העסקים התחרותי צריך לא פעם להיעזר באחרים,  קל וחומר כשבבעלותכם עסק קטן או בינוני. במשרד הכלכלה והתעשייה מבינים שעסקים קטנים ובינוניים הם מנוע הצמיחה של המשק הישראלי ולכן מציעים שורה של הטבות ומענקים על מנת שתוכלו לקחת את העסק הקטן שלכם צעד נוסף אל עבר ההצלחה. אם אינכם יודעים או שלא התעדכנתם לאחרונה, אלו הם הכלים אשר עומדים לרשותכם:

קבלת הלוואות בערבות מדינה

קידום עסק קטן או בינוני כרוך לא פעם בהשקעה כספית. עסקים שאין להם הון עצמי יכולים לפנות לבנק לקבלת הלוואה לפיתוח העסק בביטחונות נמוכים יותר במידה משמעותית. שיעור הריבית של ההלוואה יקבע בהתאם למסלול הנבחר וכמקובל במערכת הבנקאית.

שירותי ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מציעה תכנית ייעוץ המתאימה לצרכיהם של בעלי עסקים ויזמים מסוגים שונים. הייעוץ ניתן ברחבי הארץ על ידי סניפי מעוף במטרה לסייע לעסקים בפיתוח העסק ובמגוון רחב של תחומים. סניפי מעוף מציעים עזרה במיפוי הצרכים של העסק והם מספקים ייעוץ וליווי אישי במגוון גדול של תחומים לרבות בהקמה וניהול עסק, שיווק, ניהול פיננסי וארגוני, לוגיסטיקה ותפעול ועוד.

קורסים והדרכות לבעלי עסקים

מלבד ייעוץ וליווי, בסניפים של מעוף מוצעים לעסקים קטנים ובינוניים גם קורסים והדרכות. התכנים של הקורסים וההדרכות מותאמים לצרכיהם של עסקים, הם מגוונים, מקיפים ונוגעים בתחומי ידע נרחבים. במהלך הקורסים וההדרכות בעלי העסק והיזמים לומדים ניהול עסקי ומקבלים ארגז כלים למטרת פיתוח וקידום העסק והשגת מטרותיו ויעדיו. הקורסים מותאמים לצרכיו של העסק ומסובסדים על ידי הסוכנות לעסקים קטנים.

ליווי לקבלת מימון

קבלת מימון מקרנות ומבנקים יכולה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים בדרכים רבות ומגוונות. לכן שירות כמו ליווי למימון הוא נכס חשוב שיעזור לכם להשקיע או לממש את הפעילות המתוכננת של העסק. כדי לקבל את הליווי הטוב ביותר בסניפי מעוף יבצעו בדיקות כמו היתכנות לעסק, ניתוח נתוני העסק, עמידה בתנאי סף של קרנות, בניית תכנית עסקית  ומילוי טפסי הגשה למימון.

היכרות עם מסחר מקוון

בעידן המודרני הנוכחות ברשת מאוד חשובה לקידום העסק. במידה ואין לכם פלטפורמה אינטרנטית עבור מסחר מקוון או לחלופין, שאינכם יודעים כיצד להקים אחת, תוכלו לקבל ליווי וסיוע להגדלת הנוכחות באינטרנט. כך למשל תוכלו לקבל:

  • סדנה בנושא בהיקף של חמש שעות אקדמיות
  • מענק עבור הקמת מערך מכירות מקוון על פלטפורמה חדשה או קיימת
  • השתתפות בעלויות שיווק בסכום מקסימלי של עד 10,000 ₪
  • שירותי ייעוץ בהיקף של מקסימום 20 שעות
  • שיווק הפלטפורמה המקוונת במחיר מוזל

מרכזי עסקים של מעוף

במקרים רבים תמיכה והדרכה מקצועית יכולות לסייע לעסקים בתחילת דרכם. לכן מרכזי העסקים של מעוף ברחבי הארץ החליטו לשמש כבית לעסקים זעירים עד בינוניים כדי לסייע לצמיחה וקידום העסק. השירות ניתן לתקופה של 18 חודשים וכולל השכרת שטחי משרד, סיוע בשיווק וליווי עסקי, קבלת שירותי מנהלה ועוד. כדי לקבל את ההטבה יש לעמוד בדרישות סף ועסקים שיעמדו בדרישות אלו יזכו במיפוי עסקי, השכרת שטח משרדי, בניית תכנית עסקית, סיוע בשיווק העסק ועוד.

מסלול יוזמים עסק

ניהול אפקטיבי של העסק הוא אחד הדברים היותר חשובים בדרך להצלחה. לכן מועמדים שימצאו כמתאימים ליזמות יזכו לקבל מסלול הכשרה מיוחד ומקיף לצד ייעוץ, ליווי ומימון עסקי. המסלול יעזור ליזמים השונים להכיר את העולם העסקי, לרכוש כלים ומיומנויות ולהתכונן לקראת העולם של העצמאיים ששונה בתכלית השינוי ממה שאתם מכירים. הייעוץ הנו שימושי מכיוון שיבחן את מידת הכדאיות בהקמת העסק, יסייע לכם לתכנן את הקמת העסק, לקבל מימון ולהבין מה כרוך בהקמת עסק וניהולו. מסלול זה מתאים ליזמים צעירים שעושים את דריכת הרגל הראשונה בתחום.

מגוון גדול של שירותים והטבות לעסקים

מלבד ההטבות והמענקים המפורטים לעיל, כמובן שלרשותם של עסקים קטנים ובינוניים עומדים עוד שירותים רבים נוספים וכן קורסים במגוון תחומים ונושאים חשובים. לכן רגע לפני שמקימים עסק, מומלץ לפנות לסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים לקבלת פרטים או לעשות מעט סקר שוק כדי להכיר את כל תכניות הסיוע, השירותים, הקרנות, ההטבות והמענקים שיעזרו לכם להגשים את כל המטרות והיעדים של העסק שלכם.

קטגוריה:, פורסם ב08/11/2018

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.