פוליסת ביטוח לעסק שלך

אם החלטתם לצאת לדרך עצמאית ולבנות עסק, יש לא מעט טיפים ועצות למתחיל, וננסה לרכז לכם את מה שנראה לנו כמועיל ביותר מבלי להעמיס מידע.

ללמוד מה שאפשר ולהישאר פתוח לאפשרויות

יש ידע מסוים שחייבים לדעת לפני שמתחילים להקים עסק, אולם אין קורס שמלמד ממש הקמת עסק מסיבה אחת פשוטה – בשטח כל עסק מקבל תפנית משלו ומתנהל בהתאם למה שקורה לו עם הזמן, הנסיבות והאפשרויות הנפתחות בפניכם. חובה לדעת כל מה שכרוך בקשר עם הרשויות, בעיקר רשויות המס ורישיונות והיתרים עירוניים, לדוגמה. אבל את כל מה שקשור להתנהלות בעסק רק הניסיון ילמד אתכם מה נוח לכם, במסגרת החוק, כמובן. במסגרת ההכשרות תוכלו ללמוד בקורס של סוכנות מעוף או מט"י, אבל הידע יהיה על קצה המזלג בלבד.

אתם עצמאים אבל לא עובדים לבד

רואה חשבון, יועץ מס, גרפיקאי, בונה אתרים, מאמן עסקי, ניהול אדמיניסטרטיבי, ספקים ולקוחות – כולם חלק מהאנשים שתיעזרו בהם במהלך הקמת העסק שלכם וניהולו, גם אם אתם פרילנסרים שאינם מעסיקים עובדים. הסביבה העסקית שלכם מגוונת ומורכבת לא רק מלקוחות, ולכן כדאי לכם לבחון אותם לא רק לפי השם שלהם אלא גם לפי הכימיה שלכם אתם והמלצות של אחרים. רצוי ומותר לנסות מדי פעם בעלי מקצוע אחרים. רשת בעלי העסקים היא רשת מועילה שממנה תוכלו להרוויח בעיקר את הידע והעזרה שנחוצים לכם. לא משנה היכן נמצא העסק שהחלטתם לפתוח, אם בנתניה או בבאר שבע, הכי חשוב לשמור על הכללים הנכונים.

בידול ומיתוג

אתם שומעים על זה כל הזמן אבל לא מבינים במה זה אומר בדיוק. בידול ומיתוג הם ההגדרות שנחוצות לכם כבעלי עסק שמגדירות אתכם ואת המוצרים שלכם ולמה כדאי לבוא דווקא אליכם חוץ מהעובדה שבמקרה המסעדה שלכם נמצאת בפינת הרחוב הזאת. מהו התפריט שלכם שידבר ללקוחות שמחפשים אתכם? למה כדאי לקנות אצלכם את הבגדים האלה? למה אתם הכי טובים לעיצוב המטבח שלי דווקא? מה שונה אצלכם מאשר אצל המתחרים שגם הם מעצבים ארונות? ברגע שבו תדעו מהן החוזקות שלכם תוכלו גם לפרסם את עצמכם כך, והלקוחות המתאימים יידעו למי לבוא.

פרסום ושיווק חיוניים

ואחרי שבידלתם את עצמכם, ברור ש"אם אתה לא שם אתה לא קיים", וזה לא משנה מהי פלטפורמת הפרסום והשיווק שלכם. צריכים להכיר אתכם משום שיש גבול לכמה המלצות יכולות להביא לכם לקוחות. אם אינכם טובים בשיווק ואינכם מומחים בדרכי הפרסום הדיגיטלי של היום אל תעשו את זה לבד. קחו אנשי מקצוע שיבנו נכון את הנוכחות שלכם בכל מקום אפשרי. שיווק נכון מתחיל גם בתוכן השיווקי שממתג אתכם ללקוחות הנכונים ובזכות זאת מביא אותם עד אליכם מבלי שתשאלו היכן הם מסתתרים.

ניהול זמן נכון

כשאתם עצמאים אין יותר יום ולילה ואין יותר גבולות, אלא אם כן יש לכם חנות עם שעות פתיחה מוגדרות ואין לכם צורך בהתעסקות בסחורה ובניהול אחרי שעות הפתיחה. דבר נדיר, אגב, משום שלפחות בהתחלה גם שם השעות יזרמו לתוך החיים הפרטיים שלכם. אם אתם עצמאיים אתם יכולים ללכת לאיבוד בקלות בשעות עבודה לא מוגדרות. יכול להיות שנוח לכם לעבוד בלילה יותר מאשר ביום, אבל תתפלאו לשמוע שמזה נגזרת גם עקומת הרווחים שלכם משום שהשקעה של זמן היא גם כסף, ואלא אם כן אתם מחייבים את הלקוחות שלכם על השקעה אינסופית, אתם יוצאים ושכרכם בהפסדכם אם אתם לא דואגים לתחום את שעות העבודה שלכם. במילים פשוטות יותר, אתם מרוויחים מעט מדי יחסית לעבודה שלכם. אז דאגו לתמחר את המוצרים שלכם בהתאם, ותנו לעצמכם זמן לחיים פרטיים.

קטגוריה:, פורסם ב21/05/2015

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.