זכיינות בתי קפה

בישראל כיום פרושים אלפי בתי קפה המופעלים בשיטת הזכיינות. אל כל פינה שלא תפנו, תוכלו לראות בתי קפה גדושים במשפחות, אשר מגיעות להנות מקפה איכותי וארוחה טובה. תשמחו לגלות כי גם אתם יכולים להיות מפעילים של רשת בית קפה ידועה, כאשר היעד הלוהט כרגע לפתיחת העסק הוא עיר הבירה – ירושלים. 

זכיינות בית קפה – הזדמנות עסקית מעולה

כיום לא מעטים אלו שפועם בלבם החלום לפתוח עסק עצמאי. ענף המסעדנות הינו ענף המסקרן רבים, וכעת, עם הפופולאריות הגדולה לה זוכה עולם הקולינאריה, רבים מתעניינים בפתיחה של מסעדות או בתי קפה. הקהל הישראלי מוכן ורוצה להוציא את כספי המותרות שלו על אוכל טוב בחוץ, כך שנדמה כי זכיינות בתחום זה הינה פתח לעסק משגשג.

כאשר אתם פותחים עסק משלכם ללא כל קשר לזכיינות, הרי שעליכם להגיע עם החזון העסקי, ליצור מיתוג, לבנות תפריט ולנהל את עצמכם. המציאות היא שלא מעטים מאלו אשר מחפשים זכיינות למכירה, הינם חסרי ניסיון במסעדנות, ולעתים גם לא בניהול עסקי. בעת שתפעלו תחת זכיינות, הרי שיש לכם אח גדול המעניק לכם מתווה ברור להתנהלות, וכך, לאט לאט, אתם עתידים לבנות את עצמכם עד לקבל בית קפה החלומות שלכם.

איך עושים את זה?

על מנת לקבל זיכיון להפעלה של רשת בית קפה, עליכם לחפש זכיינות למכירה. לאחר שמצאתם זיכיון שנראה לכם הולם את חלומכם, תוכלו להמשיך הלאה לדין ודברים עם בעלי הרשת. כתנאי להפעל הזיכיון, עליכם להפריש אחוז מהרווח בכל חודש לבעלי הרשת. כיום מרבית רשתות בתי הקפה בישראל פועלות בפורמט של זיכיון, מה שמתברר כסיפור הצלחה גם עבור המפעילים וגם עבור הלקוחות הזוכים לנקודות בית קפה רבות בכל פינה בארץ.

למה דווקא ירושלים?

כשחושבים על פתיחת עסק, חושבים בעיקר על פוטנציאל ההכנסות והריווחיות מהעסק. למרות שמדובר במידה רבה על הגשמת חלום בדמות פתיחת העסק, הרי שגם רוצים להרוויח ולשלש בכל חודש לכיס רווח גדול יותר. ירושלים, עיר הבירה, הינה מוקד תיירות לאורך כל השנה, גם עבור תיירים מחוץ לישראל, וגם אלו הישראלים המבקשים לגלות את ירושלים.

נדמה כי פתיחת עסק בירושלים הינה הזדמנות נפלאה עבורכם. בחיפושכם אחר זכיינות למכירה, נסו לחפש זכיינות בעיר הבירה, וכך להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם עם פתיחת העסק החדש. תיירים המגיעים לירושלים מבקשים להנות מהאוכל המקומי, מהאווירה הארץ-הישראלית ומקצב החיים כאן, שבמידה רבה מוכתב על ידי האוכל המוגש במסעדות ובבתי הקפה.

הקהל הישראלי, וגם זה המגיע מבחוץ, מחפשים לראות שפע ומגוון באתרים התירותיים, כך שבית הקפה שלכם עתיד להיות מוקד מרכזי המושך אליו רבים. בעת שתבחרו בזיכיון, הרי שאתם הולכים על בטוח, שכן מדובר על רשת מוכרת ובעלת מוניטין, שכבר הספיקה להוכיח את עצמה.

קטגוריה:, פורסם ב04/07/2016

0 תגובות על המאמר

הוסף תגובה  

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.